Excel.lent

Al llarg de dos anys, un grup de “mystery guest” han estat allotjats en 200 hotels nacionals i internacionals per comparar serveis i instal.lacions, amb l’objectiu de realitzar una auditoria de qualitat d’aquests establiments. Segons els resultats d’aquest estudi comparatiu, els hotels del grup de Derby Hotels Collection (DHC) han obtingut la millor puntuació com a cadena urbana d’Espanya.

Es una auditoria que porta a terme en tot rigor, l’empres SGS, la qual està especialitzada en serveis d’inspecció, verificació i certificació, que en aquesta ocasió, ha avaluat establiments hotelers de totes les categories.

Experts del sector han dut a terme la seva anàlisi d’una forma totalment anònima allotjant-se als hotels i examinant, per exemple, la interacció entre el personal i els clients, els serveis de restauració, l’assessorament turístic rebut, el funcionament de les instal•lacions, etc. D’aquesta forma, l’estudi té en compte tota la “experiència” que viuen els clients dels hotels: des de la reserva fins a la seva sortida. Els conceptes que cada “hoste misteriós” ha valorat són la qualitat de l’allotjament, la restauració, els serveis i les instal•lacions dels hotels.

Resultats per sobre de la mitjana

Els establiments de Derby Hotels Collection han aconseguit situar-se al capdavant aconseguint una valoració general del 91% enfront del 83% que obté la mitjana de la resta dels hotels urbans d’Espanya. Derby aconsegueix el major avantatge en l’atenció en recepció i se situa per sobre de la mitjana en el servei de reserva, de restauració i instal•lacions.

Madrid, Barcelona, París i Londres

En aquest estudi han participat alguns dels hotels més emblemàtics de Derby Hotels Collection: Els hotels Urban i Villa Real a Madrid, el Banke a París, el The Caesar a Londres i set dels seus establiments a Barcelona, el Claris o el Bagués entre ells.

Durant els dos anys que ha durat l’anàlisi també pot percebre’s un increment en la valoració total d’aquests hotels millorant les seves puntuacions en un 10% entre Febrer de 2012 i Juny de 2013.

L’estudi, encarregat per la pròpia cadena hotelera, respon a la seva preocupació per la qualitat i l’excel•lència en el servei i en l’oferta dels seus 20 establiments de luxe.

Veure Nota de Premsa