OPISSO SE SUMA A LA NIT DELS MUSEUS PER L'ANY PICASSO

La família Clos, en un any tant especial com aquest, el 50è aniversari de la mort de Picasso, s’uneix a la Nit dels Museus i obre al públic les més de 300 obres de Ricard Opisso que il·lustren el S.XX

Derby Hotels Collection i la família Clos, commemoren l’any Picasso i se sumen a La Nit dels Museus 2023 amb la col·lecció de més de 300 obres de l’artista català de Ricard Opisso.

El proper dissabte 13 de maig, de 19h a 1h, el Museu Opisso ubicat a l’Hotel Astoria de Barcelona, explicarà al públic d’aquesta nit tan especial com fou la primera meitat del segle XX, a través de l’art gràfic. Entre les obres, s’hi poden trobar dos dibuixos protagonitzats pels artistes Picasso i Toulouse-Lautrec.

L’artista, Ricard Opisso, va ser un important dibuixant i pintor català considerat un excel·lent cronista de la societat del seus temps. D’aquesta manera ho transmet en les seves obres, repletes d’ironia, visió social i sàtira política. Conegut, també, per ser amic i col·laborador d’artistes com en Ramon Casas, l’Isidre Nonell. En Toulouse Lautrec o, el protagonista d’aquest any, Pablo Picasso.

Derby Hotels Collection sempre ha estat molt vinculat al món de l’art, tant és així, que ofereix el passaport de l’art, un element per a tots els clients que els permet visitar les diferents col·leccions d’art dels hotels de tot el grup.

Dibuixos, il·lustracions, olis, aquarel·les i cartells que formen part del fons artístic privat de Derby Hotels Collecion, i de Fons documentals de la neta del pintor, Mariangeles Opisso, s’obriran al públic fins a la matinada, al cor de la ciutat (Diagonal / Passeig de Gràcia).

Museu Opisso
Hotel Astoria 3*